Producenci
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE  ZWROTY

 

Reklamacje

 

 

  • W razie stwierdzenia wad towaru lub niezgodności kupionego towaru z umową, należy powiadomić Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres konska_zagroda@tlen.pl lub w formie pisemnej, na adres: AGRO-MAR HANDEL ART.ROLNYMI MARCIN GONDZIO, Wardzyn 79a, 95-006 Brójce.
  • W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać imię i nazwisko (firmę) Klienta, jego adres, numer zamówienia (jeśli zostało złożone) oraz opisać, na czym polega wada lub niezgodność towaru z umową.
  • Towar do reklamacji należy przesłać z paragonem i opisem uszkodzenia lub wady oraz adresem zwrotnym i telefonem. Reklamowany towar musi być czysty, w innym razie reklamacja nie będzie rozpatrzona.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego.

Zwroty

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.konskazagroda24.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: Wardzyn 79a, 95-006 Brójce lub mailowo na adres: konska_zagroda@tlen.pl

Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument w
yśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.


Zwrot:
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
Wardzyn 79a, 95-006 Brójce.

 

Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, posiada metki i musi być zwrócony w oryginalnym fabrycznym opakowaniu z załączonym dowodem zakupu. Zwracany towar musi być czysty, pozbawiony zapachu oraz jakichkolwiek śladów użytkowania. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru z wyłączeniem kosztów przesyłki w obie strony. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe. Nie odbieramy przesyłek "za pobraniem".

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl